CRM (Customer Relationship Management) System အသုံးပြု၍ သည်ဖောက်သည်များနှင့်ဆက်သွယ်မှုဆိုင်ရာများ စီမံခန့်ခွဲ ခြင်း။
Customer Relationship Management သည်ဖောက်သည်များနှင့်ဆက်သွယ်မှုဆိုင်ရာ စီမံခန့်ခွဲမှုဖြစ်ပြီး Open ERP တွင်ပါဝင်သည့် Odoo CRM System ကိုအသုံးပြု၍ Customer များနှင့် လျှင်မြန်ထိရောက်စွာ ဆက်သွယ်နိုင်သလို ဒီ Customer ဟာ Butterfly Customer လား Loyaly Customer လားဆိုတာ အလွယ်တကူသိရှိနိုင်တဲ့အတွက် Customer အသစ်တွေကော အဟောင်းတွေအတွက်ကော စိတ်ကျေနပ်မှုရရှိအောင် အများကြီးပြုလုပ်စွမ်းဆောင်ပေးနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။
ထို့အပြင် CRM System ကိုအသုံးပြု၍
– Order များလက်ခံဆောင်ရွက်နိုင်ခြင်း
– အရောင်းအဝယ်လည်ပတ်မှုများကို အပြည့်အဝ ထိမ်းချုပ်နိုင် သလို၊ ရောင်းအားကိုလည်း မြင့်တင်ပေးနိုင်ပါသည်။
– Customer တို့၏အရောင်းမှတ်တမ်းဆိုင်ရာစာရင်းဇယားများကို လိုသလို ထိန်းချုပ်ကိုင်တွယ်နိုင်ခြင်း
အစရှိသည့်အရေးကြီး လုပ်ငန်းဆောင်တာကိစ္စရပ်များကို တိကျသေချာစွာ ဆောင်ရွက်နိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။
– Digital Marketing, Telemarketing, Customer Management, After Sales Follow up များကို CRM သုံး၍ စီမံခန့်ခွဲဆောင်ရွက်နိုင်ခြင်း
-E-Commerce များနှင့်လည်း ချိတ်ဆက်၍ Upselling(ရောင်းအားမြင့်တင်) နိုင်ပါသည်။
– ဈေး ကွက် ပြောင်း လဲ မှု အ ခြေ အ နေ များအား စောင့် ကြည့် နိုင် ခြင်း
– Sales လုပ် ငန်း စဉ် များ ကို လိုက် ပါ ဆောင် ရွက် နိုင် ခြင်း
စသည့်များစွာသော လုပ်ငန်းစဉ်အတွက် အကျိုးရှိသည်များ ကို စီစဉ်ဆောင်ရွက်နိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။
အချုပ်အားဖြင့် ဒီ CRM System ကို အသုံးပြု၍ Data Analytics ပြုလုပ်နေသည်နဲ့ အမျှ မိမိတို့၏ ရှေ့လာမည့်လုပ်ငန်းစဉ်များအတွက် အလွန်အသုံးဝင်မည့် Data များတိုးပွားနေမည်ဖြစ်ပါသည်။
ထို့ကြောင့် လူကြီးမင်းတို့၏ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများ ပိုမိုတိုးတက်ကောင်းမွန်လာစေရန်အတွက် CRM System ကိုအသုံးပြု၍ Customer များကို စိတ်ကျေနှပ်စေသောအတွ့အကြုံ အသစ်များကို ပေးအပ်နိုင်မည်မှာ အသေအချာပင်ဖြစ်ပါသည်။
ဆက်သွယ်ရန်
Tel : 09964404022, 09964404011
Email : info@global-connect.asia
http://www.gca.com.mm/
https://www.facebook.com/GlobalConnectAsia/
#customer_relationship_management
#crm_myanmar
#crm_software